Alguien a tenido algun error similar en twilio y como lo resolvió?

Hoy me llego este correo de suspensión de twilio pero no he encontrado nada malo y trate de contactarme pero tienen mi cuenta en proceso de verificación, alguien mas que allá tenido este problema y como lo soluciono?

Correo:
Dear Customer,

Thank you for your interest in Twilio. At this time we are unable to proceed with your upgrade request, and your account has been temporarily suspended.

To re-activate your account, we ask that you reply to this email providing the following information:

  1. A detailed description of your use case of how you intend to use Twilio’s services. For example, if you plan to send marketing SMS to your customers, what is your opt-in/out process. Please include:
  • links to the website/URL for this process
  • screenshots or a scan/copy of the opt-in/out process
  1. If you wish to use Twilio for your business, please provide a link to your website or app. If applicable, please provide your email address from your business domain for verification purposes.

  2. If you have created other accounts or projects at Twilio previously, please provide a complete list of emails you have used to sign up with so that we can effectively review your profile.

Once we have received your information, your account will be given a thorough review to determine next steps. Incomplete responses to the verification questions above may delay the review process.

Sincerely,
Twilio Consumer Trust

Probablemente sea por que no verificaste tu cuenta con la que hiciste tu perfil, y tambien hayas realizado alguna acción que va en contra de los terminos y condiciones de la plataforma, solo manda la información que se te pide y trata de comunicarte con ellos para poder saber el motivo exacto del por que te quieren suspender la cuenta

a mi también me paso lo mismo lo único que tuve que hacer fue contactar con el soporte de twilio y ellos me dijeron que les explicara para que quería utilizar sus servicios y acompañarlo con algún comprobante como sitios web o algo que avalara mi explicación